Обов'язковою умовою для реєстрації компанії/відкриття представництва є присутність представника компанії особисто або того, хто уповноважений письмово.
Для Реєстрації іноземної компанії документи подаються в Міністерство промисловості, торгівлі та постачання ЙХК, перекладені на арабську мову, за умови, що їх переклад належним чином нотаріусом у Королівстві.
Перелік необхідних документів:
1- Копія договору про реєстрацію компанії та її статуту
2. Перелік імен членів ради директорів компанії, їхня національність та прізвища осіб, уповноважених ставити підпис від її імені.
3. Офіційні документи, що підтверджують, схвалення компетентних та офіційних органів влади в Йорданії для здійснення роботи та інвестування іноземного капіталу відповідно до чинного законодавства.
4. Схвалення Департаментом публічних торгів у разі, якщо цілями компанії є підрядні роботи на будівництво.
5. Фінансові дані за останній рік у своїй країні, перевірені сертифікованим аудитором
6. Схвалення Міністерства внутрішніх справ, якщо потрібно, в залежності від цілей та національності.
7. Доручення від компанії, що уповноважує особу, яка проживає в Королівстві, керувати компанією від її імені.
8. Будь-які дані чи інща інформація, яку аудитор вважає необхідною надати.
9. Заява про реєстрацію підписується перед контролером або перед тим, хто його уповноважує або перед нотаріусом, особою уповноваженою зареєструвати компанію. Заява повинна містити основну інформацію про компанію, таку як :назва компанії, її тип, капітал та цілі, детальні дані про засновників, партнерів або раду директорів та частку кожного з них.
10. Контролер приймає рішення щодо схвалення або відмови у реєстрації. У разі схвалення реєстрації здійснюється юридична процедура реєстрації компанії в реєстрі іноземних компаній та оголошення її реєстрації в офіційній газеті після сплати реєстраційного збору.
8. Вартість реєстраційного збору складає 5000 динарів (близько 7050 дол. США), ще 95 динарів (близько 134 дол. США) складає вартість депозитів, публікації та сертифікатів.