Портал в режимі тестування та наповнення
  • A-
    A+
  • Людям із порушенням зору
  • Українською
  • English
  • العربية
Контакти
Опубліковано 13 квітня 2016 року о 20:34

Керівник:

Галенко Олександр Вікторович
Другий секретар з консульських питань

Адреса:

вул. Тараса Шевченка, буд. 6., Аль-Сагль, Амман, Йорданія (орієнтир: сьоме коло, навпроти супермаркету «Cozmo»)

Гаряча лінія Посольства України у Йорданському Хашимітському Королівстві. Прохання телефонувати виключно в разі загрози життю чи загибелі громадян України. Номер телефону (00 962) 77 673 90 34

Телефон:

00 9626 592 24 02

Ел. пошта:

emb_jo@mfa.gov.ua, consul_jo@mfa.gov.ua 

Графік роботи:

Консульський прийом громадян України, іноземних громадян та осіб без громадянства здійснюється відповідно до наступного графіку: 

 

Неділя, середа, четвер:  09:00 —12:45 (09:00-11:30- візові питання, 12.00-12.45- видача готових документів)

Понеділок:                       14:00 – 17:45 (14:00-16:30- візові питання, 17.00-17.45 - видача готових документів

Вівторок:                          09:00 – 11:00,   для громадян України певних категорій  (інваліди, вагітні, тяжкохворі, громадяни з дітьми віком до 1 року та багатодітні - від трьох неповнолітніх дітей і більше-  за умови присутності дітей). В інші робочі дні вказані категорії громадян приймаються поза чергою.

 

Запис на прийом

Прийом у Посольстві здійснюється за попереднім записом, здійсненим через форму онлайн-реєстрації (див. нижче). 

З 2-го січня 2019 року особи, які не здійснили попередню онлайн-реєстрацію у згаданому порядку, можуть бути прийняті лише у межах годин прийому, але в режимі очікування, за наявності такої можливості . Відтак, наполегливо рекомендуємо користуватися попередньою реєстрацією.

 

УВАГА: Система онлайн-запису створена для безпосередньої взаємодії між заявником та Посольством. Використання системи  посередниками чи юридичними особами заборонено! Просимо негайно повідомляти про факти пропозицій третіх осіб щодо надання послуг з онлайн-запису на прийом до Посольства на електронну адресу emb_jo@mfa.gov.ua. Діяльність таких посередників буде переслідуватися за Законом. Про отримання неправомірної вигоди будуть поінформовані також правоохоронні та податкові органи Йорданії.


УМОВИ ТА ПОЛОЖЕННЯ

При записі на прийом до Посольства слід дотримуватись наступних правил:

1. При записі на прийом у формі вказуються дані тієї особи, яка отримуватиме консульську послугу

- повнолітня особа (18 років),
- у випадку оформлення консульських дій щодо дітей, вказуються реквізити одного з батьків/законного представника;
- у випадку оформлення паспорта для виїзду за кордон вказуються дані особи, на чиє ім'я буде оформлено паспорт (якщо особа досягла 16-річного віку, для молодших дітей - під час реєстрації вказуються дані батьків).

2. Якщо на прийом приходять члени однієї родини, які при цьому також хочуть отримати консульські послуги, слід створити окрему реєстрацію для кожного з членів родини відповідно до п. 1.

3. Якщо Ви звертаєтесь до Посольства за отриманням кількох консульських послуг, слід зробити реєстрацію для кожної послуги .

4. Не допускається реєстрація однієї і тієї ж особи з одного і того ж питання на різні дати. Така реєстрація буде видалена адміністратором.

5. Посольство залишає за собою право скасувати/пересунути реєстрацію на інший час, повідомивши про це заявника за залишеними під час реєстрації реквізитами (автоматичне повідомлення на електронну пошту). У цьому зв'язку просимо час від часу (у тому числі безпосередньо у обраний для прийому день)  перевіряти Вашу електронну поштову скриньку, оскільки до неї може бути надіслана важлива інформація щодо непередбачуваної відміни бронювання або його перенесення на інший час.

6. Якщо Ви помилково забронювали час або виникли непередбачувані обставини, які не дозволять Вам з'явитися на прийом, слід якомога раніше  самостійно відкоригувати або видалити зроблену реєстрацію, скориставшись посиланням, яке свого часу було надіслано на Вашу електронну адресу на підтвердження успішної реєстрації. Будь ласка, будьте уважними до інших відвідувачів, які могли б використати більше непотрібний Вам час у Посольстві для вирішення своїх нагальних питань.

7. Без попереднього запису та у позаприйомні години можуть звертатися особи, які потрапили у скрутне становище чи потребують термінової допомоги (наприклад, у разі нещасних випадків).

Для запису можна обрати будь-який вільний час в межах наступних 90 днів з актуальної дати.

8. Для запису на прийом слід виконати кілька простих кроків у наведеній порядковості:
  • обрати консульську дію, яку Ви плануєте отримати у Посольстві.
  • перейти за посиланням у описі до консульської дії та переконатися, що у Вас наявні всі необхідні документи та виконані інші передумови для цієї консульської дії,
  • за потреби - роздрукувати та заповнити необхідні формуляри (інформація про це наводиться у посиланнях в кожному описі консульської дії),
  • визначити зручну для Вас дату та час,
  • коректно заповнити у онлайн-формі особові дані, телефон та електронну пошту; просимо ДУЖЕ УВАЖНО заповнювати поле для електронної адреси, оскільки автоматичне повідомлення системи про здійснену реєстрацію надходить саме на цю електронну адресу і містить посилання для керування бронюванням;
  • роздрукувати підтвердження, яке надійшло на електронну пошту, вказану при реєстрації
  • у разі неотримання підтвердження здійсненого запису на прийом просимо повідомляти на адресу emb_jo@mfa.gov.ua  (як правило, недоставка системою повідомлень щодо запису на прийом пов'язана з двома причинами: переповненість поштової скриньки у заявника або помилка при зазначенні електронної адреси); 
  • зрештою перевірити напередодні, а також у день візиту,електронну поштову скриньку щодо змін та, якщо жодних змін у бронюванні не відбулося, приїхати до Посольства за 5-10 хвилин до призначеного часу. 

 9. Користуючись системою запису нижче, Ви погоджуєтесь на надсилання та опрацювання повідомленях персональних даних Посольством в рамках та обсязі, необхідному для вчинення обраної консульської дії, а також погоджуєтесь з політикою конфіденційності SETMORE в частині використання персональних даних SETMORE Bookings.

 

Для того щоб записатись на прийом перейдіть за посиланням: https://embassyofukraineinjordan.setmore.com

 

У неробочий та неприйомний час, у вихідні та святкові дні прийом громадян  України проводиться в екстрених випадках: втрата паспортних документів, ДТП, смерть, арешт тощо. Для подібних випадків в Посольстві також цілодобово функціонує гаряча лінія :   (00 962) 77 673 90 34

Примітки:

Консультації з консульсько-правових питань у телефонному режимі здійснюються за наступним графіком: 

 

Нд, Вт, Ср:               14:00 —17:00

Чт:                           14:00 —16:00

Пн:                           09:00 – 12.00 

 Увага! Посольство не відповідає в телефонному режимі на питання, відповіді на які вже містяться на сайті дипустанови (години роботи, які документи потрібні на паспорт та інш.). Тому рекомендуємо уважно читати інформацію в розділі "Консульські питання", зокрема у підрозділі "Часті питання" та телефонувати до Посольства лише у разі виникнення комплексних питань, які не відображені на сайті та потребують роз'яснення з боку консульських посадових осіб.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux