Посольство України в Йорданському Хашимітському Королівстві

, Київ 04:06

Ведення консульського обліку закордонними дипломатичними установами України

З метою упорядкування та приведення системи ведення консульського обліку закордонними дипломатичними установами України у відповідність до норм чинного законодавства МЗС України затверджено нові Правила ведення закордонними дипломатичними установами України консульського обліку громадян України, які постійно проживають або тимчасово перебувають за кордоном, та дітей - громадян України, усиновлених іноземцями або громадянами України, які постійно проживають за кордоном ((наказ МЗС України від 17.11.2011 № 337 (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z1458-11), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 16.12.2011 за № 1458/20196 (набрав чинності 29.12.2011)).

Консульський облік полягає в реєстрації в ЗДУ громадянина України, який постійно проживає або тимчасово перебуває за кордоном, шляхом внесення даних про громадянина України до облікової картки та електронного реєстру громадян України, які постійно проживають або тимчасово перебувають за кордоном, що ведеться в ЗДУ за встановленою формою, проставленні в дипломатичний паспорт України, службовий паспорт України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон (далі – паспортний документ), проїзний документ дитини відповідної відмітки (штампу).

Консульський облік здійснюється у випадках:

1. постійного проживання громадянина України за кордоном на законних підставах;

2. тимчасового перебування громадянина України за кордоном на законних підставах більше ніж три місяці;

3. зміни місця проживання в межах однієї держави (переїзд з консульського округу однієї ЗДУ до консульського округу іншої) або переїзду з однієї іноземної держави до іншої;

4. зміни меж консульського округу ЗДУ;

5. усиновлення дитини - громадянина України іноземцем або громадянином України, який постійно проживає за кордоном.

Прийняття на консульський облік громадянина України здійснюється в ЗДУ, на території консульського округу якої він постійно проживає або планує тимчасово перебувати на законних підставах більше ніж три місяці.

Прийняття на консульський облік здійснюється на добровільній основі, за винятком прийняття на облік дітей-громадян України, усиновлених іноземцями або громадянами України, які постійно проживають за кордоном, на підставі заяви громадянина України або його законного представника, яка подається до ЗДУ особисто або надсилається поштою.


Консульський підрозділ Посольства України в Йорданському Хашимітському Королівстві
Керівник: Слука Олексій Юрійович
Другий секретар з консульських питань
Адреса:

вул. Тараса Шевченка, буд. 6., Аль-Сагль, Амман, Йорданія (орієнтир: сьоме коло, напроти супермаркету «Cozmo»)

Гаряча лінія Посольства України у Йорданському Хашимітському Королівстві. Прохання телефонувати виключно в разі загрози життю чи загибелі громадян України. Номер телефону (00 962) 77 673 90 34

Телефон: 00 9626 592 24 02
Ел. пошта: emb_jo@mfa.gov.ua
Графік роботи:

Консульський прийом громадян України, іноземних громадян та осіб без громадянства здійснюється відповідно до наступного графіку: 

 

Неділя, середа, четвер:  09:00 —12:45 (09:00-16:30 - візові питання)

Понеділок:                       14:00 – 17:45 (14:00-16:30 - візві питання)

Вівторок:                          09:00 – 11:00,   для громадян України певних категорій  (інваліди, вагітні, тяжкохворі). В інші робочі дні вказані категорії громадян, а також  заявники із малолітніми дітьми (до 6 років) приймаються поза чергою.

 

У неробочий та неприйомний час, у вихідні та святкові дні прийом громадян  України проводиться в екстрених випадках: втрата паспортних документів, ДТП, смерть, арешт тощо. Для подібних випадків в Посольстві також цілодобово функціонує гаряча лінія :   (00 962) 77 673 90 34

Примітки:

Консультації з консульсько-правових питань у телефонному режимі здійснюються за наступним графіком: 

 

Неділя, середа, четвер:  14:00 —18:00

Понеділок:                        09:00 – 13.00 

Вівторок:                          14:00 – 18:00

 Увага! Посольство не відповідає в телефонному режимі на питання, відповіді на які вже містяться на сайті дипустанови (години роботи, які документи потрібні на паспорт та інш.). Тому рекомендуємо уважно читати інформацію в розділі "Консульські питання", зокрема у підрозділі "Часті питання" та телефонувати до Посольства лише у разі виникнення комплексних питань, які не відображені на сайті та потребують роз'яснення з боку консульських посадових осіб.