Посольство України в Йорданському Хашимітському Королівстві

, Київ 00:30

Консульське обслуговування громадян України

Вітаємо Вас на консульській частині веб-сторінки МЗС,

Хотіли б ознайомити Вас з інформацією, яка може стати Вам в нагоді.

Належне забезпечення прав і законних інтересів усіх громадян України за кордоном є пріоритетним завданням державної політики у сфері консульських зносин України з іноземними державами.

Виконуючи це завдання, Департамент консульської служби і закордонні дипломатичні установи України (ЗДУ – посольства, генеральні консульства, консульства) діють у відповідності до положень Конституції, низки спеціальних законів України та нормативно-правових актів Президента й Уряду України, використовують увесь інструментарій міжнародного права.  

Консульський захист у випадках надзвичайних ситуацій надається усім громадянам України, які цього потребують, безвідносно до статусу і мети їхнього перебування за кордоном. Консульські дії вчиняються відповідно до профільного законодавства України.

Із вжитих останнім часом заходів з метою оптимізації консульського обслуговування відзначимо:

  • запровадження в закордонних дипломатичних установах щоденного (5 разів на тиждень) консульського прийому громадян, в т.ч. за надзвичайних обставин – у позаробочий час, а також вихідні та святкові дні;
  • започаткування функціонування цілодобових телефонних «гарячих» ліній для оперативного зв’язку з консулом в разі загрози здоров‘ю, життю чи смерті (номери розміщені на веб-сторінках ЗДУ);
  • функціонування в МЗС при цілодобовому Центрі оперативного реагування телефону «гарячої» лінії - +38 044 238 16 57;
  • регулярне оновлення на веб-сторінках МЗС і ЗДУ довідок з актуальною для громадян України інформацією щодо понад 180 країн світу – про правила поведінки, безпекову ситуацію, умови працевлаштування, надання медичних і соціальних послуг, митні питання, корисні номери телефонів.

З метою отримання максимально детальної інформації з консульських питань пропонуємо уважно ознайомитися з відповідним розділом «Консульські питання» веб-сторінки дипломатичного представництва чи консульської установи у країні, де Ви знаходитися. В такий спосіб Ви зможете завчасно підготувати відповідний сет документів для вчинення потрібної Вам консульської дії. Для отримання консульської послуги заявник особисто звертається в будь-який зручний для нього час в межах годин прийому до установи, на території консульського округу якої він тимчасово перебуває/постійно проживає.

Дотримання запропонованих нижче рекомендацій сприятиме заощадженню Вашого часу в разі потреби отримання «типової» інформації та ефективній допомозі в разі потрапляння в надзвичайні/скрутні ситуації:

  • надавати перевагу відвіданню веб-сторінки (розділ «Консульські питання»)  в разі потреби отримання інформації на кшталт: графік роботи, перелік консульських дій, необхідні для їх вчинення документи від заявника, терміни та тарифи;
  • надсилати звернення електронною поштою в разі потреби надання важливої, на Вашу думку, інформації для консульської посадової особи;
  • практикувати звернення телефоном переважно в разі потреби отримання від консула інструкцій при нетипових/скрутних ситуаціях.

Вашими думками щодо оскарження дій консульських посадових осіб, роботи консульських працівників центрального апарату, закордонних дипломатичних установ України які, на Вашу думку, містять прояви корупції, прохання звертатися до Сектору з питань запобігання та виявлення корупції МЗС України за електронною адресою та телефоном:

spk@mfa.gov.ua, +38 044 238 15 87 

Принагідно повідомляємо, що розгляд та опрацювання звернень громадян (пропозиції, заяви, скарги) здійснюється МЗС України, закордонними дипломатичними та консульськими установами України відповідно до Закону України «Про звернення громадян» № 393 від 02.10.1996 р. Громадяни мають право звертатися як у письмовій формі, так і усно зокрема, під час особистого прийому громадян працівниками закордонних дипломатичних установ.

Законом встановлено вимоги (стаття 5) до звернення громадян, яке обов’язково має містити інформацію про заявника (прізвище, ім’я, по батькові, адресу проживання). Письмове звернення підписуються заявником із зазначенням дати. Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження. Згідно з положеннями Закону (стаття 20) термін розгляду звернень громадян становить один місяць з дати їх надходження, а у випадку необхідності здійснення додаткового вивчення, цей термін розгляду може бути продовжено до 45 днів.

Центральний апарат МЗС і закордонні дипломатичні представництва і надалі докладатимуть усіх зусиль з метою виконання завдання, поставленого керівництвом МЗС і української держави - безумовного і максимального використання усіх повноважень і передбачених законодавством механізмів для ефективного захисту прав і законних інтересів громадян України за кордоном.


Заяви на вчинення найбільш поширених консульських дій


Заяви - нотаріат

Заява на довіреність  знаходиться тут: zayava_-_dovirenist___application.doc

Заява на реєстрацію довіреності в Єдиному реєстрі довіреностей: Reyestratsiyna_kartka_uchasnyka.doc

Заява на дозвіл батька на виїзд дитини  знаходиться тут: zayava_-_dozvil_batka_na_vyyizd_dytyny.doc

Заява про відсутність шлюбу  знаходиться тут: zayava_-_vidsutnist_shlyubu___application.doc

Заява на засвідчення фотокопій  знаходиться тут: zayava_-_zasvidchennya_fotokopiyi___application.doc

Заява на засвідчення перекладу (підпису перекладача)  знаходиться тут: zayava_-_zasvidchennya_pidpysu_perekladacha___application.doc

Інші заяви  знаходиться тут: zayava_-_inshi_zayavy.doc

Заяви - легалізація

Заява на легалізацію (засвідчення справжності оригіналів офіціних документів) - zayava_-_lehalizatsiya___application.doc

Заяви - паспортні дії

Заява - анкета - посвідчення на повернення в Україну  знаходиться тут: zayava_-_anketa_-_posvidchennya_na_povernennya_v_Ukrayinu.doc

Заява на оформлення пасторта  громадянина України для виїзду за кордон формуєтсья консульським співробітником у присутності заявника та роздруковується в Посольстві, після чого підписується заявником

Тимчасовий консульський облік

Заява - облікова картка тимчасового консульського обліку  знаходиться тут: zayava_oblikova_kartka_tymchasovogo_konsulskogo_obliku.doc

Заява на тимчасовий консульський облік  знаходиться тут: zayava_-_tymchasovyy_konsulskyy_oblik.doc

Набуття громадянства за народженням

Заява для реєстрації набуття громадянства за народженням: zayava_-_nabuttya_hromadyanstva_za_narodzhennyam___application.doc

Заяви - інше

Інші заяви  знаходиться тут: zayava_-_inshi_zayavy.doc

Візові анкети

УВАГА! Заповнення візових анкет, реєстрація візового клопотання та призначення дати подачі документів на оформлення віз в установі здійснюється через веб-сайт: http://visa.mfa.gov.ua.

Візова анкета англійською мовою знаходиться тут: VisaEng.pdf

Візова анкета українською мовою знаходиться тут: VisaUkr.pdf

Візова анкета російською мовою знаходиться тут: VisaRus.pdf


Консульський підрозділ Посольства України в Йорданському Хашимітському Королівстві
Керівник: Слука Олексій Юрійович
Другий секретар з консульських питань
Адреса:

вул. Тараса Шевченка, буд. 6., Аль-Сагль, Амман, Йорданія (орієнтир: сьоме коло, напроти супермаркету «Cozmo»)

Гаряча лінія Посольства України у Йорданському Хашимітському Королівстві. Прохання телефонувати виключно в разі загрози життю чи загибелі громадян України. Номер телефону (00 962) 77 673 90 34

Телефон: 00 9626 592 24 02
Ел. пошта: emb_jo@mfa.gov.ua
Графік роботи:

Консульський прийом громадян України, іноземних громадян та осіб без громадянства здійснюється відповідно до наступного графіку: 

 

Неділя, середа, четвер:  09:00 —12:45 (09:00-16:30 - візові питання)

Понеділок:                       14:00 – 17:45 (14:00-16:30 - візві питання)

Вівторок:                          09:00 – 11:00,   для громадян України певних категорій  (інваліди, вагітні, тяжкохворі). В інші робочі дні вказані категорії громадян, а також  заявники із малолітніми дітьми (до 6 років) приймаються поза чергою.

 

У неробочий та неприйомний час, у вихідні та святкові дні прийом громадян  України проводиться в екстрених випадках: втрата паспортних документів, ДТП, смерть, арешт тощо. Для подібних випадків в Посольстві також цілодобово функціонує гаряча лінія :   (00 962) 77 673 90 34

Примітки:

Консультації з консульсько-правових питань у телефонному режимі здійснюються за наступним графіком: 

 

Неділя, середа, четвер:  14:00 —18:00

Понеділок:                        09:00 – 13.00 

Вівторок:                          14:00 – 18:00

 Увага! Посольство не відповідає в телефонному режимі на питання, відповіді на які вже містяться на сайті дипустанови (години роботи, які документи потрібні на паспорт та інш.). Тому рекомендуємо уважно читати інформацію в розділі "Консульські питання", зокрема у підрозділі "Часті питання" та телефонувати до Посольства лише у разі виникнення комплексних питань, які не відображені на сайті та потребують роз'яснення з боку консульських посадових осіб.